reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Maukšová

Zuzana Maukšová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...len keď ma objíme múza... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPerom písané ...Recenzie so stratou pamäte :)Deravé ústaSúkromné

reklama

Perom písané ...

Noc je krátka len na sex !

Zuzana Maukšová

Noc je krátka len na sex !

  • 10. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 524x
  • 0
Keď sa pristihenm...ako vnútrom premýšľam...

Zuzana Maukšová

Keď sa pristihenm...ako vnútrom premýšľam...

  • 9. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 1
Dosť!

Zuzana Maukšová

Dosť!

Súložím s myšlienkami je to kurva dlhý a sadistický sex Za špinavým barom sa delím s narkomanmi o rozkoš a spomienkové orgazmy Na okraji železného mosta som sa snažila zabiť najlepšieho kamaráta -SEBA! Nevládzem!!!

  • 24. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 3
Blonďák

Zuzana Maukšová

Blonďák

Blbá myšlienka na teba ma strhla zo sna a ja som sa celú noc cítila trápne. Vedľa pri kávovare som sa mesiac snažila utopiť bábiku, ktorá aj tak na mňa hľadela s tým, že ne pochopí to čo chcem. Je to krásne, až kým nezavrie pred všetkým oči... Snažím sa byť ako ona, ale nie umelá ...!

  • 24. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 329x
  • 1
Nočný diabol

Zuzana Maukšová

Nočný diabol

  • 21. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu